Troche o dorastaniu / Zaful ootd

08:03


Życie nastolatka wcale nie jest takie łatwe jak by mogło się wydawać. Siedząc na osiemnastce koleżanki z gimnazjum, tłumacząc po raz setny dlaczego prowadzę bloga i słuchając jak to wszyscy są tolerancyjni ale nadal wydaje im się to dziwne, zastanawiam się dlaczego to wszystko tak wygląda. Znów wołają mnie do stolika, znów udaje że nie pije alkoholu, przecież jestem młodsza. Siedząc z grupą pijanych nastolatków przyglądam się ludziom na parkiecie i widzę same pary. Jedne przytulone do siebie udają miłość, inne dopiero zaczynają i jeszcze wstydzą się siebie. Ale oni mnie nie interesują. Najbardziej intryguje mnie jedna para. Kilka lat razem, to prawie od dziecka choć chyba nadal są dziećmi. Dziewczyna próbuje puścić wolną piosenkę, on nie chce tańczyć. Jednak udaje im się. Ona śpiewa. To chyba jej ulubiona piosenka. On udaje że go to nie rusza, ale widzę że jest w niej zakochany. Nie wstydzą się siebie. Nie wstydzą się nikogo. Mimo tylu dni spędzonych razem wciąż gdy są przy sobie reszta świata się nie liczy. 
 Tak na prawdę każdy z nas próbuje dorosnąć inaczej. Inne plany, inne marzenia, niby inaczej, ale wciąż robimy to samo; pędzimy ku dorosłości. To dziwne. Choć się ciesze, jednocześnie bojąc. Zastanawiam się czy tak zostanie, a może wszystko się zmieni. Czy wezmę ślub z tym jedynym? Czy na herbatę wciąż będą przychodzić ci sami znajomi co dziś? A może będę melanżować do 40? Może zaćpam, a może za pół roku będę musiała się usamodzielnić? Nikt nie wie. Każdy z nas musi popełnić swoje błędy, aby nauczyć się i stworzyć własną drogę do dorosłość. Teraz cieszę się chwilą. Jestem nieodpowiedzialna, zakochana i lekko pijana. Nie mylę o tym. Carpe diem. Trzymaj chwile. Ahoj, czy jakoś tak. :) 

*tekst pisany już dawno. Nie nie jestem pijana w piątek o 16* 

Spódniczka i Torba-H&M /Buty-Bershka / Kurtka-Klik! / Naszyjnik-Klik!






You Might Also Like

7 komentarze

  1. niestety to smutna prawda... każdy spieszy się by być dorosłym, a to wcale nie jest takie fajne.. życie jest okrutne i trzeba być naprawdę silnym by przetrwać. ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dlatego ja nie chce byc dorosla! :D
    jedyne co mi sie marzy to prawko i studia :D
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie tak - my mając te naście lat też mamy swoje problemy i obowiązki ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. No ciekawie to napisałaś przyznam. Każdy dorasta inaczej tu się zgodzę. Fajne obserwacje;)
    Swietnie wygladasz;)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oj te lata dorastania.
    zgadzam się z tobą, moje motto to carpe diem. :D


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna bomberka i spódniczka <3

    http://czesc-jestem-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe